donderdag, mei 04, 2006

Ooh begin nou te bewegen

Ik ben vrij tot zaterdag, en er word voor vandaag een matig oost-zuidoosten windje(12knopen) afgegeven. Da's een heerlijke richting op mijn homespot de Oranjeplaat aan het Veerse meer, maar vooralsnog willen de bomen nog niet echt bewegen, mijn trailer staat al voor de deur dus zodra er beweging is ben ik meteen weg. Ik heb me daar een zin om gewoon een lekker dagje relaxed te cruisen met mijn V8 10,4 en mijn E-ray V-200, maar ja dan moet er nu toch echt eens wat gaan gebeuren. Het is inmiddels alweer meer dan een week geleden dat ik gevaren heb. Zaterdag en zondag heb ik beide de vroege dienst, maar ik ben zo slim geweest even te bellen dat ik beide dagen 2 uur eerder vrij wil, er staat voor die dgen nl. allebei een knoopje of 17 voorspeld. Als er vandaag nog gevaren word, doe ik vanavond nog een verslagje!

Geen opmerkingen: