dinsdag, mei 09, 2006

Blij met mijn Vespaatje

Gisteren voor mijn werk met Cees even naar de Paulinapolder(Westerschelde) gegaan, wat met oost een leuke spot is, gisteren met golfjes van ongeveer 60 cm. Na een paar lekker gepowerde rakjes viel plots de wind zo goed als helemaal weg en draaide deze wat meer naar zuid-oost. Dit was al wat moeilijker varen, met de wat aflandigere wind. Toen Cees en ik net albei een rak heel erg ver de kant uit maakten, viel de wind op nieuw weg en draaide hij nog verder naar zuid, het gevolg; kruisen, kruisen en nog maar een opkruisen. Tot ik er echt genoeg van had met het inmiddels afgaande tij, toen ben ik naar de kant gevaren ongeveer 1 kilometer vanaf "onze" opstapplaats. Te voet terug, mijn set daar laten liggen en met mijn Vespaatje deze op wezen halen, soms ben ik erg blij hoor met dat karretje!! Voor deze spot maak ik er graag gebruik van.

Geen opmerkingen: