woensdag, mei 03, 2006

Nou de aftrap dan maar


Ik zal mezelf eerst maar eens voorstellen, ik ben dus Mischa Boogaard, de windsurfende van voetbal houdende halve zool die het leuk vind om de blog's van mede windsurfers te lezen, zo leuk dat ik zelf maar besloten heb er ook eentje aan te maken. Ik ben (erg gelukkig) getrouwd met Sandra en wij hebben twee kindjes, Daan(01-02-'05) en Indy(02-04-'06).

Ik ben werkzaam als procesoperator in de procesindustrie, en werk hierdoor in een ploegenschema waardoor ik vrij veel vrije tijd heb en dus op de meest achterlijke tijdstippen kan gaan surfen. Zo nu en dan als ik eens uit de nachtdienst naar huis rijd en ik zie de bomen wat veel bewegen, dan gaat de knop om en pik ik meteen mijn surftrailer aan en ben het water op. Ik wil hier zoveel mogelijk bij gaan houden met betrekking tot mijn surfsessie's en de dagelijkse beslommeringen rondom het windsurfen.

Veel leesplezier allemaal




Geen opmerkingen: