vrijdag, mei 05, 2006

En ja hoor, natuurlijk!!

Natuurlijk begon het nog te waaien, dus repte ik me naar de waterkant. Mijn schoonzus Tamara ook mee die wilde het surfen ook wel eens proberen, voor haar een 5m² opgetuigd in combinatie met de E-ray V155 en haar een beetje wegwijs gemaakt. Ik snel mijn V8 10,4m² op getuigd, en met mijn E-ray V200 een paar rakjes gevaren in een knoop of 12 wind, lekker. Even terug naar Tam, die was ondertussen ook al zo'n beetje het hele meer aan het verkennen, voor de wind dan. Dus ik een touwtje gehaald en haar terug naar de kant gesleept, even wat gedronken. Toen ik weer het water opging voor een paar rakjes hoorde ik een kraakje wat ik de laatste tijd vaker hoor, en zeker bij het pompen. Ik dacht dat het uit mijn giekkop kwam dus ik nog een paar keer pompen, en ineens de big bang KRAK, giekbuis doormidden. Gelukkig kon ik zonder al te veel moeite naar de kant varen want de buis zat nog enigzins aaneen en kon ik een alu giek gebruiken van mijn schoonbroer, mijn surfdag was dus gered; Bedankt Rico!!!!! Maar wat een verschil zeg in die grote maten, die alu met dat carbon, dat was ik even vergeten. Al met al was het een erg lekker dagje met deze temperaturen, echt zomer zo!

Geen opmerkingen: