maandag, mei 22, 2006

Krak hoorde ik!

Zaterdagochtend, lekker windje, dus Rico en ik eropuit, op jacht naar die ene vlaag die ons een nieuw PR-etje zou kunnen bezorgen. Maar dat viel even tegen want toen ik nog maar net op mijn plank gestapt was en meteen lekker gepowered in mijn voorste voetband stapte voelde ik krak. Meteen voelde ik dat het niet klopte in mijn nek, en ik had geen beetje kracht meer in mijn linkerarm op de een of anere manier. Gelijk maar zo goed als dat ging een gijp ingezet, natuurlijk lukt dat niet en bam daar lag ik in het water, mijn nek en mijn schouder deden verschrikkelijk pijn. Eenmaal mijn plank terug opgekropen toch mijn zeil zo goed en kwaad as dat ging uit het water getrokken en naar de kant gesukkeld. Na een tijdje op de kant zitten kwam Rico terug gevaren, die had al het vermoeden dat er iets niet helemaal okay was. Hij heeft meteen onze spullen afgetuigd en is met mij naar de HAP(HuisArtsenPost) gereden, waar een acute stijve nek werd vastgesteld, dit door het verschuiven van een tussenwerveltje, een soort spit maar dan in mijn nek. Nu gaat het wel weer, het doet nog wel behoorlijk zeer en de pijn in mijn hoofd liegt er ook niet om, maar de pijn die ik gisteren had is hier niks bij. Ik hoop wel dat ik snel weer op mijn plank zal staan!!

Geen opmerkingen: