dinsdag, september 26, 2006

Shame & Blame on me!!!!

Ik heb het de laatste tijd druk, da's het excuses wat je altijd hoort. Da's het excuses wat ik ook aanwenden kan maar dat doe ik niet, ik ben gewoon laks geweest zoals ik dat wel vaker ben!! Wel vind ik het leuk om uit verschillende hoeken te horen dat ik nodig eens moet "updaten". Toch een teken dat mensen het leuk vinden zo nu en dan eens een kijkje te nemen hier. Zo was mijn schoonzusje beledigd dat ik haar hier niet vernoemd had na een surfdagje met haar, sorry Tam!!! Een andere vriend van me vond het hilarisch met te vragen of ik de surfsessie met hem niet moest vermelden hier; nu moet je weten dat we 2½ uur op't water gestaan hebben, en ik er slechts een twee en een halve minuut van geplanneerd heb. Dit kwam met name omdat we een plasje hier in de buurt op zijn gegaan tegen beter weten in bij marginale conditie's. We deden dat omdat de Westerschelde afgesloten was voor een ongeluk toen en er reeds een enorme file stond toen we aangereden kwamen.

Ondertussen heb ik natuurlijk wel de nodige vaardagen gemakt, natuurlijk niet zoveel als ik zou willen maar ja dat zal iedereen wel hebben. Afgelopen week was ik met San en de kids een weekje naar een Landall vakantie-park en ben ik voor het eerst op het "legendarsiche" Strand Horst geweest, wat een spot zeg!!! Ik ga zeker ook snel eens terug, het is vanuit Zeeland wel een roteind rijden natuurlijk maar met een paar man is het zeker de moeite waard. Ik had nu ook niet de juiste vin in verband met het wier en de ondiepte daar want met mijn V8 10,4m² heb ik een 50cm racevinntje gevaren, alles behalve comfort dus. Volle bak down was geen enkel punt, oploeven, vergeet het maar als ik in volle plane ook maar een licht koerswijziging up wilde BAM meteen en vette spin-out. Wat natuurlijk resulteerde in een paar rakjes lekker gas geven, en dan een roteind wandelen, en als ik ergens een hekel aan heb is dat ik met een surfset slepend door het water MOET wandelen terwijl er wind staat en gesurft kan worden! Voor ik dus nog eens ga maar eens op zoek naar een goede wiervin, ik ben er voor mezelf al uit welke het gaat worden, met dank aan de Horst-surfers die gemakkelijk hun ervaringen met me deelden middels het forum van Windsurfing.nl

Wat zeker ook nog een eervolle vermelding verdiend is de reply van onze collega-surfer uit Australiƫ; Paul Moss. Ik had op GPS-Speedsurfing
in een topic gevraagd of iemand wist of er windsurfmateriaal te huur zopu zijn in de regio Brisbane. Dit omdat mijn surfmaat-en schoonbroer Rico in Australiƫ aan het rondreizen was, en hij 7 weken niet zou kunnen surfen. Paul kwam hier heel joviaal met het aanbod, als ie in de buurt is belt hij me maar, dan gaan we er samen op uit. Ik wist niet wat ik las, na wat bellen en mailen zou het er dan eindelijk van moeten gaan komen, maar wat denk je in de paar dagen dat Rico kon(ivm zijn reisschema) stortbuien van formaat waardoor de het water iet op konden, erg jammer allemaal. Maar wat een superklasse zeg van Paul, zo zie je maar weer surfers onder elkaar!!!!!

Geen opmerkingen: