zaterdag, september 30, 2006

Weer een dagje weinig.



Om een uurtje of 1 begon ik het gisterenmiddag toch weer een beetje op mijn heupen te krijgen. Het leek redelijk te waaien, dus toch maar effe Cees gebeld, met de vraag of ie plannen had voor de middag, het antwoord was; Ik kom eraan!!!! Hij mij dus opgepikt, en we vertrokken vrij laat nog naar de Oranjeplaat. Het viel me allemaal toch wat tegen, met de V8 10,4m² en mijn E-ray V-155 kon ik net aan planeren. Dus weer in het onderste bereik van het setje zien te presteren. Cees moest even terug naar de kant want die tikte met zijn giek op zijn SB Formula dus die ging even een vluggertje plamuren. Toen ie terug het water op kwam zag ik zijn hond Kyra op zijn board erbij zitten. Echt een heel erg leuk gezicht, en Kyra geniet er ook echt zienderogen van. Cees doet dat wel vaker in de marginale conditie's, en trekt hier dan ook redelijk bekijks mee, zo ook gisteren toen de rondvaartboot voorbij kwam.

Ik heb nog even een paar piccie's gemaakt met mijn telefoontje, De kwaliteit van de eerste gaat, de 2de is echt bagger, maar ik wilde graag een piccie erbij tijdens het planeren.

Geen opmerkingen: