maandag, juli 10, 2006

Veel vlagen, maar wel een leuk dagje.

Gisteren(zondag) knalde het lekker, met Rico, Cees, Joep en mijn neefje Tom naar de Oranjeplaat afgereisd. Aan de kant leek het allemaal maar net aan, en dus mijn V8 9.5m² erop. Dat bleek eenmaal op het water een goed foute beslissing, ik kon hem maar nauwelijks houden en ben meteen naar de kant terug gevren om het een en ander allemaal wat strakker aan te trekken, ook dat was niet voldoende, het zeil en de wind speelden met mij in plaats van ik met hun. Maar naar de kant gevaren om te downgraden en maar meteen mijn V8 7.5m² er lekker bol op. Toen ik net klaar was met het optuigen, leek de wind effe wat in te kakken, dus ik meteen het water op met mijn 9.5m² en dat was perfect op dat moment, maar even later trok de wind weer aan en dus toch maar weer switchen naar 7.5m².

Een leuke verrasing was het toen Sandra(mijn vrouw) met onze 2 kleintjes aan de waterkant verscheen, mijn zoontje Daan(17mnd) vond het allemaal wel interresant die surfers en rende dan ook op elk fel kleurtje af.

Geen opmerkingen: