zondag, juli 16, 2006

Lekker windje, lekker surfen en de balen ervan!

Donderdag in de middag samen met Cees even naar de Paulinapolder toe gegaan, lekker veel wind. Ecter verdomde druk aan het kleine strandje(bij hoog water), niet alleen met badgasten, maar ook erg veel kiters!! In de buurgemeente Sluis zijn ze op't goede idee gekomen om het kitesurfen in de gehele gemeente Sluis te verbieden, erg lullig voor die jongens, want topspots als de Zwarte Polder kunnen ze nu niet meer varen. Wat echter nog lulliger is voor de Paulina Locals, er komen er nu heel veel naar hier toe.

Afgezien daarvan was het voor mij een klotedag, bij mijn tweede rakje scheurde het paneel van mijn GTX 8.5 langs de zeillat af, het paneel was geplakt, maar ik dahct dat het wel zou houden, niet dus. Eenmaal aan de kant gekomen, zie ik ook nog een scheur in het dek van mijn board zitten. Ik dus een beetje duwen op die pleken ja hoor, het voelde vrij zacht aan net naast mijn footpad. Toen ik net mijn spulletjes aan de kant had gecontroleerd komt ook Cees naar de kant terug gevaren, en wat zie ik, een scheur in zijn RX1, 7.1, hij kon het echter nog plakken en doorvaren, ik ben ermee gestopt, ik had er goed de balen van. De volgende dag belde ik mijn zeilenmaker, vakantie tot zondag de 23ste, #@*&^%!!!

Mijn boardje daar ga ik van de week zelf mee aan de slag, een verslagje daarvan volgt.

Geen opmerkingen: