vrijdag, januari 05, 2007

Weer veel te lang niks aan gedaan.

Weer veel te lang niks gedaan aan mijn blog, in november en december nog supergoede surfsessie's gehad, echter verzuimd er wat over te schrijven. Oudjaarsdag heb ik weer wat last gekregen van een "oude" nekblessure en houd voorlopig maar even een low profile. Een paar bezoekjes aan de kraker en de spieren in de nek en schouders weer wat sterker maken door wat te trainen lijkt de boodschap. Ik wil in ieder geval alle bezoekers een goed en gezond 2007 wensen, en ik hoop dat 2007 weer een behoorlijk windrijk jaar mag worden; het liefst veel, en HARD!!

Mischa

1 opmerking:

Anoniem zei

Heb zojuist een weekendje Parijs gewonnen . Ik heb de tckets en de reservatie al binnen. Als je ook wil winnen gewoon aanmelden op hun nieuwsbrief.
[url=http://www.vakantiestart.info]
vakantiestart[/url]